vineri, 3 februarie 2012

Bună dimineaţa!

Acum am şi eu puţin timp să-mi trag sufletul după toată treaba pe care am avut-o şi care mai urmează pentru că mai am foarte mult de învăţat(inclusiv la bio, olimpiadă la care am trecut pentru următoarea etapă). Ăsta e acum un moment aşa...micuţ, micuţ în care pot să stau să mă relaxez. Şi am s-o fac, pentru că-mi trebuie.


Oricum, de comentat nu am mai avut timp, de fapt, nici nu am avut despre ce. Aşa că,...am să pătrund într-o stare din-aia zen în care n-am mai fost de mult, am să o ignor pe frustrata aia din clasă pe care oricum o ignoram şi'nainte, am să mă gândesc mai mult la mine şi la iubitul meu, am să am mai mult timp de el şi de mine...şi am să citesc..mult!

Şi,...Că tot veni vorba de citit! tocmai mi-am amintit că astăzi trebuie să sun la biblioteca judeţeană să-mi prelungesc termenul cărţilor. Atât!


Ah, şi nu există Elefanţi Gri în Danemarca:D! (vă spun eu altă dată)

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!