marți, 1 februarie 2011

Un fior rece  îmi străbate şirea spinării şi mă face să îmi simt corpul străin şi sufletul inuman de insensibil.Viktor merita,chiar merita să moară aşa.


Dar poate nu trebuia să fiu eu cea care asistă la asta.E clar că nu era nevoie să îi văd corpul chinuit de spasme.

Aş fi preferat să i-l las lui Ryland sau "Celor 4",aş fi încercat orice altceva  dar nu l-aş fi iertat o clipă pentru ce-a făcut.


În orice caz,e mort.Şi acum urmează Angelo.


Pe ăsta vreau să-l ucid chiar eu.Să îi văd frica în adâncul ochilor,întipărită pe retină.Să moară după ore în şir de chinuri groaznice.


Încă mă gândesc la asta...72 de ore întregi,fără domnul N...72 de metode în care să-l chinui pe Angelo

Un comentariu:

  1. Ouch.. E mort ! Acolo intins pe podea. Pupilele dilatate inca retin chinul si groaza prin care trecuse. E mort , e mort si nu mai simte. Doar trupul livid si urmele de sange uscat, gravat in zeci de firicele atesta barbaria prin care trecuse... E mort si totusi... totusi spiritul lui dainuie, amintirea lui inca se plimba prin ungherele minti... Daca...
    ---
    Ei sigur nu e o coincidenta de nume ^^

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!