marți, 20 septembrie 2011

Mi se pare absolut drăguț să văd cum unele persoane trec de la ''okay'' la ''ipocrizie'' mai repede decât cafeaua instant. Sau cum trecem de la ''oh vai cât te admir sau cât de tare e ceea ce faci'' la a căuta oportunități să iei locul persoanei respective. Pe mine sincer mă scârbește și mă face să mă gândesc de două ori înainte să mai vreau să stau de vorbă cu tine sau cu oricine face ca tine. Și îmi pare rău pentru jobul tău și pentru faptul că sunt oameni nevoiți să te suporte.

Și-mi mai pare rău de ăla pe care-l numești iubit. și sper ca într-o zi să se trezească și să îți dea papucii și să-ți spună cât de nașpa ești și că ai păr pe față!



Șiiiiiiii, mai du-te dracului. Ratato!

2 comentarii:

  1. Tare nervoasa esti. Relax. Relax !
    Aprinde o tigara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oamenii in general sunt dificili, superstitiosi, introvertiti si asa mai departe. E greu de schimbat mentalitati.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!