duminică, 16 septembrie 2012

Am fost la proiecţia de gală "Despre oameni şi melci"


Filmul a fost foarte reuşit, genial chiar. A început la orele 19, înaintea unei mici introduceri din partea regizorului şi a doi dintre actorii filmului. Andi Vasluianu a fost genial de bun!

 Sala a fost imensă şi plină ochi. Cu doar 1 sau 2 excepţii, toţi doritorii au intrat pe bază de rezervare, făcută cu ceva timp înainte.
                         Toţi spectatorii au fost foarte încântaţi de film, a cărui acţiune s-a situat undeva prin anii '90 şi a "redat" într-o viziune mai specială adevărata soartă a uzinei Aro, motiv pentru care i-au asaltat cu întrebări care mai de care mai interesante pe cei trei invitaţi de onoare. Tudor Giurgiu, regizorul, a răspuns  întrebări dintre cele mai diverse din partea publicului. A povestit cât de greu a fost să găsească cadre care să aducă cu timpurile anilor '90, precum şi alte întâmplări "din spatele scenelor".
                            
  Minute în şir de aplauze au răsplătit munca celor implicaţi, la începutul şi sfârşitul filmului.
Publicul a fost divers, de la studenţi la pensionari, dar povestea filmului a părut să-i captiveze pe toţi.
În final, am fost serviţi cu un pahar de şampanie şi am mai stat de vorbă cu diverse persoane implicate şi prezente în proiecţie şi la film. Printre altele am întâlnit-o pe Monixa Coroiu, viitoarea mea profesoară de jurnalism ...

Dar, refenind la film, a fost foarte, foarte bun şi îl recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!