sâmbătă, 25 mai 2013

Un minut cu John Maxwell

     De curând mi-a dat cineva link-ul către un proiect al lui John Maxwell. Acesta se numește ”A minute with Maxwell ” și este o sesiune de coaching gratuită prin video. Tot ce trebuie să faceți este să intrați pe http://johnmaxwellteam.ro iar apoi să completați formularul de înscriere.

     Este o serie de video-uri numită ” Drumul unui leader ”, iar primul dintre ele  ” De la mine la noi ” îl voi pune aici, pentru ca și voi să puteți beneficia de informațiile pe care eu le primesc.

    Urmăriți video-coaching aici apoi vă aștept să îmi împărtășiți părerile.

    Și pentru cei care nu vor să primească video-urile pe mail, am să le pun eu aici... pentru ca toți să fiți mulțumiți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!