vineri, 29 ianuarie 2016

Reading target 40 this year

Am observat ca e o tendinta crescatoare pentru citit si asta mi se pare fantastic!!!! Am vazut prin online ca fetele isi seteaza un target pentru acest an... cifrele incep de pe la 30 si ajung chiar la 68. Acum,... eu am cam ratat startul si m-am apucat pe la mijlocul lunii ianuarie (ceea ce nu-i corect!) insa targetul meu de anul acesta este 40,

De ce 40? Pentru ca mi-am facut o lista cu niste carti ce mi s-au parut faine si interesante si cam pe acolo ajung. Desigur, sper sa-l depasesc.

Asadar sunt la stadiul de 3 din 40.

Pana acum am citit:

1. Un blestem cu domiciliu stabil - Rodica Ojog Brasoveanu  (Nemira)
2. Enigma la mansarda - Rodica Ojog Brasoveanu (Nemira)
3. Fetele de inghetata -  Dorothy Koomson (colectia Chic - Polirom)

Le-am citit pe acestea pentru ca sunt pe placul meu... Imi plac lecturile Chic Lit pentru ca sunt usurele si amuzante, cu un fir al povestirii interesant, cu expresii faine si care te destind dupa o zi grea... iar cele politiste le ador de cand am descoperit-o pe Rodica Ojog Brasoveanu si pe Agatha Christie. Ambele au un stil apropiat de a scrie, iar cartile ce implica un mister sunt intotdeauna interesante si te tin cu sufletul la gura. Sunt exact genul de carti pe care, nici intr-un caz, nici in celalalt, nu te lasa sufletul sa te opresti din citit.

Pe cele ale Rodicai Ojog Brasoveanu le-am gasit la 10 lei in tonomatele de la metrou, iar Fetele de inghetata era in oferta la Librarium, in Mega Mall tot cu 10 lei.


Iata si lista mea de To Do in materie ca carti

1. Imparatul mustelor - William Golding
2. Sa nu pronunti noapte - Amos Oz
3. Marele Gatsby - F. Fitzgerald
4. Fluturi 1 + 2  - Irina Binder
5. Paulo Coelho (ce gasesc - in principiu 11 minute)
6. Ceva de imprumut - Emily Giffin
7. Gentiane - Cella Serghi (+ altele)
8. Mircea Cartarescu ( toate - help me God)
9. Confidentul - Helene Gremillon
10. Diana cu vanilie - Diana Sorescu
11. Alice Nastase (cele cateva 2-3 carti ramase necitite)
12. Rodica Ojog Brasoveanu + Agatha Christie (LOVE)
13. Hotul de carti
14. Fata din tren - Hawkin
15. Fulgi de iubire
16. Marc Levy
17. Portretul lui Dorian Grey
18. O iubeam - Anna Gavalda
19. La inceput a fost sfarsitul  - Adriana Georgescu
20. De vorba cu Emma - Vitali Cipileaga
21. Jurnalul Annei Frank
22. Ghici cine moare primul - M.J. Arlidge
23. Ce-as fi eu fara tine - Guillaume Musso
24. Consumatorul de suflete  - Codin Maticiuc
25. Toate acele locuri minunate - Jennifer Niven
26. Ce ne spunem cand nu ne vorbim - Chris Simion
27. Andreea Esca
28. Mihaela Radulescu
29. Jurnalul unui adolescent timid - Chbosky
30. colectia Chic
31. Secretul Sotului - Moriarty
32. Femeia Sfasiata - Simone de Beauvoir
33. Opere cumplite - Florin Piersic Jr.
34. Minciuni pe canapea - Yalom
35. Anul in care te-am intalnit  - Cecelia Ahern

Voi ce ati citit? Ce v-ati propus anul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!