duminică, 20 august 2017

Diferențele dintre noi nu ne separă

Dar nici nu ne fac mai puternici.


Scriu postarea asta de pe telefon, pentru că nu mai am răbdare ... Nu mai vreau să aștept. Știi momentele alea când îți umblă o grămadă de lucruri prin minte? Sunt exact momentele în care vrei să fii liniștit, dar în capul tău este zgomot mai rău decât într-un club plin ochi în care toți sunt băuți și vorbăreți. În capul meu nu mă înțeleg nici măcar eu cu mine, pe tine te-am pus la colț.

Mă gândeam cât suntem de diferiți, știi? Și totuși, iată-mă lângă tine. Nu mă gândeam niciodată, nici măcar în momentul în care mi-ai spus că ai vrea să încercăm.

Tu visai și eu îți făceam jocul. Tu voiai o multinațională, eu să pot să fumez în birou.

Tu voiai să cucerești lumea cu charisma ta, eu mă gândeam cum îți stă în cămăși ... Într-o mie de cămăși diferite. ( Nu te prinde grena-ul ăla care îmi place Mie )

Tu manipulezi pe toată lumea cu ochii ăia traumatizant de frumoși, eu reușesc să te conving doar pe tine.

Tu conduci ca un nebun pe străzi, eu nici nu știu să întorc cheia în contact.

Tu citești mailuri, eu doar cărți polițiste sau de dragoste.

Tu scrii mesaje, eu încerc să mă abțin când vine vorba de spus lucrurile pe care le gândesc.

Tu nu ești sensibil. Chiar crezi că mă păcălești? Uite ceva ce avem în comun. Ești sensibil. Ești atât de sensibil încât te îndepărtezi de orice are potențial în a te răni. Eu stau acolo... Mi-e frică, dar vreau să demonstrez că pot.

Tu nu ceri ajutor, eu mă descurc și singură insa vreau să văd instinctul tău de a mă proteja.

Tu vrei să fii liber, eu vreau să fiu lângă tine.

Tu bei bere, eu aș sta ore în șir într-o cadă plină cu spumă și un pahar de șampanie constant plin.

Tu ești arogant și ai veleități de ființă superioară. Eu am cam obosit să îți mângâi și să îți ridică în slăvi ego-ul.

Tu nu reușești să susții oamenii din jurul tău, eu aș face orice să ajut... Pe oricine.

Ești de o imaturitate care frizează inconștiența, dar maschezi tot cu o alură de bărbat dur.

Eu evit să rănesc oameni, tu o faci doar să demonstrezi că poți.

Da, și tu mergi la teatru, dar nu ești boem.

Mie îmi plac poeziile suprarealiste, neomoderniste, aproape cubiste, îmi plac poeziile lui Mugur Grosu, Tristan Tzara, Yigru Zeltil,... Tu nici nu știi despre ce vorbesc.

Tu ești genul de superficial care se preface interesat. Mie îmi place de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!