sâmbătă, 16 septembrie 2017

Știi ce uitasem? Uitasem de Messina. Dar nu de orașul acela împânzit de turiști, nu de metropola zgomotoasa, nici macar de plajele ei... 

Uitasem de Messina cea pe care mi-o imaginam eu. Cea foarte puțin asfaltata, plina de măslini și portocali ... În aerul căreia plutește mirosul de argilă și ulei extra virgin. Pe străzile căreia ne plimbam acum 7 ani și de soarele căreia ne bucuram relaxați. 

Acum 7 ani eram tot aici, in aceeași cameră slab luminată și răcoroasă, în același decor rustic italian pe fundalul căruia ascultam aceleași melodii napoletane. 

Erai tot tu. Acum ești mai matur, linia mușchilor tai se distinge mai bine ... Pielea ta e parca mai bronzata, dar parul oldies Al anilor 60-70 e tot același. Asemenea e și dragostea ta fata de mine și felul în care îți strălucesc ochii verzi-caprui cand mă privești. Parfumul....parfumul acela de care sunt atât de îndrăgostită ... Pe care nu l-am mai simțit tot de când am fost ultima dată aici. .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!