duminică, 4 martie 2018

Nu știu dacă ai să înțelegi când am sa îți spun că te iubesc cum n-am iubit pe nimeni până acum. Că vreau sa fii prin preajma mea cum n-am suferit niciun cuplu până acum. Că vreau sa facem totul împreună cum n-am suportat pe nimeni atât de adânc înfipt în spațiul meu personal.
Te doresc cum n-am crezut niciodată că am să suport pe cineva mai mult de o Luna... Te iubesc cum n-am gândit că pot avea grija de altcineva decât de mine.
Nu știu dacă ai să înțelegi că sunt lucruri pe care mi le asum și pe care nu le-am crezut că le voi spune. Că sunt gesturi pe care le fac cu atâta drag încât nu credeam că sunt capabila sa ofer atâta iubire.
Că sunt cumva altfel decât mă știam și mă comport cumva diferit decât aș fi crezut.
Nu știu dacă ai să înțelegi că nu am nici un singur moment în zi in care sa nu mă gândesc la tine, iar nici un moment al nopții nu mă prinde fara sa mă cuprinzi tu.
Nu știu dacă ai să pricepi că sunt egoista și nimeni altcineva în viața asta nu te va iubi și nu îți va purta grija așa cum o fac eu. Nu îți va gati cu dragul cu care o fac eu și nu te va aștepta acasă cu emoția cu care o fac eu.
Te vreau cam cum ai spune că vrei cafea dimineata și o tigara gold, cam cum ai spune că vrei să îți faci freza și să îți pui camasa aceea neagra care îți stă atât de bine. Cam cum ai iubi un cappuccino dacă ai știi că l-am făcut eu. Cam cum îți calci cămășile dimineața atât de concentrata... Cam cum mă faci să râd din orice prostie și cam cum iubești tu ursii panda. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!