luni, 9 iulie 2018

Cosmosule, sunt ruptă în bucăți. Sunt... Ruptă de lume și de realitate fara tine. Nu cred că există modalități in care sa nu fi încercat să îmi schimb starea și să fiu puternica dar, exact că toți ceilalti, nu am putut.  Sunt slabă, tu erai cea puternică dintre noi. Sunt obosita și sleită de puteri.
Incerc ... Îți jur că încerc să fiu bine, dar îmi este imposibil.
Ești rutina pentru mine, ești tabietul meu de dimineață la cafea, ești centrul universului meu. Și ai dispărut.
Nu mă gândeam că doi oameni se pot lega atât de repede și atât de bine, cum nu mă gândeam nici că am să fiu pusa în situația în care sa renunț la ce iubesc doar că TREBUIE.
Sunt atât de nedormita încât am impresia că somnul este pentru oamenii care nu iubesc.
In putinele dați în care adorm o oră sau două nu o fac fara sa ud perna și nu mă trezesc fara să plâng.
Irina Rimes a obosit sa isi cante piesele continuu, iar parfumul tau încă este pe pielea mea și pe hainele pe care le aveam la tine.
Știi când ti se pare că îți este prea bine? Așa sunt eu acum. Mi se pare că îmi era prea bine. Era fantastic și eu eram naiva sa cred că va dura la nesfârșit.
Iar sentimentul acela prost că nimeni nu te-ar înțelege îl știi? Daca nu vorbesc ... Mă rupe. Și dacă tac, mă doare și mai rău .
Îmi e dor și nu au trecut decât 9 zile. Îmi e dor de îmi vine să urlu și să plâng continuu.  Atât de dor încât mi se pare nedreapta viața sau oricine a hotărât să fie așa .

Azi simt ca cerul plange ca si mine
El ma-ntelege, dar nu m-ajuta deloc
Nimic nu poate sa m-ajute
Sa te repar, sa te lipesc la loc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!