vineri, 9 iulie 2010

Secretul,Loly şi Lyda

Un Trio minunat,nu?(Delicios,ar spune domnul profesor).Dar oricât de încântător ar fi acest 3-în-1 perfect Rayan nu ştie ce vrea când se gândeşte la mine.

Nu sunt Lyda azi.Sunt Loly şi-mi place.Îmi place mai ales că în spatele acestui apelativ încărcat de o senzualitate uşuratică sunt tot eu.

Cu o privire ce denotă o perversitate greu de stăpânit domnul profesor răzbate prin meandrele necunoscutului meu.

Nu.Nu ştie multe.Nu ştie gradul meu de perversitate ascuns sub zâmbetul conturat perfect cu un ruj de culoare trandafirie.

Nu ştie că sunt oarecum bi...dar foarte cuminţică totuşi.
Şi NU ştie că POT(dacă vreau) să mă joc cu mintea bărbaţilor,cu sentimentele lor,şi că aş putea să controlez subconştientul lor fără ca acest lucru să-mi încurce prea tare existenţa.

Dar Rayan mă atrage într-un mod misterios.Este o dorinţă de a mă juca cu el dar fără să-l rănesc(în mod normal nu mi-ar păsa dacă o fac sau nu.).

Simt nevoia să fiu rea,perversă şi totuşi atentă şi finuţă.Să nu-l şochez şi nici să-l introduc în banal.

Îmi doresc să mă cunoască perfect ca Loly,fără să ascundă existenţa şi imprevizibilitatea Lydei.

Cred că ar fi singurul bărbat care ar reuşi asta.

Secretul meu Dulce în mâinile lui este în siguranţă.Sper

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!