joi, 24 iunie 2010

Despre Julian nu am spus nimic până acum pentru că nu am simţit nevoia,şi nu consideram a fi un subiect foarte interesant din viaţa mea.

Având în vedere că m-am despărţit de el înainte de a fi cu Alexander nu consideram de cuviinţă să menţionez existenţa lui.Dar trebuie să subliniez,pentru cititori faptul că am continuat să ţin legătura cu el-relaţie prietenească,ziceam eu.




To be continued(nu de alta da' am prea multe idei naşpa despre omu' ăsta ca să nu-mi fac ordine în gânduri şi să am grijă să nu scap vreunu)

Later Edit:

Şi deci ziceam despre fiinţa asta omenească- pe care recunosc,am iubit-o -că nu prea ar avea motive să mai trăiască.

Adică,de ce anume să vrei să trăieşti când faci umbră pământului relativ de pomană şi când singura ocupaţie a ta este să trăieşti de pe urma suferinţei altora.

Ştiu: l-am descris ca pe o scorpie de om,dar el de fapt e paşnic şi minunat şi singura lui greşeală a fost că m-a iubit iar eu ca o nesuferită şi nenorocită vacă cu cabină ce mă prezint n-am ştiut să-l apreciez la justa lui valoare(sigur,cuuuum să nu!)

Iar ca tot tacâmu' să fie complet nefericita de mine îi mai şi ofeream motive reale de gelozie.
Mda...lăsând chestiile telenovelitice la o parte sunt tare curioasă de ce le place băieţilor să: bârfească,expună idei cu părere la gagica unuia sau a altuia,să-şi povestească detaliat secvenţele de sex cu amanta,sau să enumere câte gagici a agăţat el pe când se plimba de mână cu nefericita.

Acestea fiind intrebate doresc sa subliniez faptul ca nici scumpul meu Julian nu a facut rabat de la regula.Si iete ca m-am trezit aproape brutal si incontestabil de subit la realitate cand mi-am dat seama ca de fapt Andrew a lu` Julian stia tot....da` chiar tot.Si-acum ma intre din nou(da-sunt o fire intrebatoare si cugetatoare) oare tipu` asta stia de cate ori pe zi ma sexam eu,si anume inculpata din cazu` de fata,cu tot-timpu`-victimizatul-Julian?

Dar,uite vezi,acum in incheiere(desi as mai fi vrut sa adaug povesti despre cat de stresant,insistent,parsiv,prost,dobitoc si foooarte foooarte foooaaarte lipsit de tact, era Julian ma abtin;Ah! si mi-aduc aminte c-au fost zile in care m-a si urmarit-Minunat! nu?) imi dau seama de fapt ca tocmai Julian nu merita sa apara descris aici din simplul fapt ca : aici sunt mentionati oameni care prezinta interes;
sau din pricina faptului ca n-ar fi trebuit sa ma agit indeajuns incat sa pot scrie ceva despre el.



Eh!dar oricum ar fi stat lucrurile cred totusi ca TOT EU sunt unica vinovata date viind urmatoarele:
* sunt sigura ca am fost singura care l-am suportat 8 luni de zile intr-o relatie de care tot eu am tras
* ma uitam dupa altii,evident!
* ma si culcam cu altii(asta am aflat ulterior despartirii noastre,fapt de care tot eu sunt in totalitate responsabila-ciudat e ca nici pana acum n-am aflat cu cine altcineva m-am culcat pe tot parcursul relatiei mele cu partea "vatamata" din povestea mea)
* imi bateam joc de el
* el plangea de fiecare data cand ne certam-eu mai putin
* mi-a facut in totalitate poftele,mai putin in momentele in care consideram necesar acest lucru sau atunci cand mi le doream


Si deci DA! sunt o scorpie iar tipu asta -i un daramat,un esuat psihic,un lingau langa care nu stiu ce dracului am cautat atata timp!

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!