marți, 1 iunie 2010

Bored...Summer it's too far to be touchable

Sunt atât de entuziasmată pentru faptul că în sfârşit scriu  cu un scop în propriul jurnal,incât nici nu am mai început cu ''Dragă Jurnalule'' de frică să nu-mi pierd ideile(tocmai au zburat,dar eh...nu contează atât de mult) şi  încă mai ştiu ce aveam de zis.



Mi-am găsit vocaţia şi anume:mă gândesc serios ca după terminarea facultăţii să trimit CV-ul meu tuturor revistelor de fashion din New York,în speranţa că mă vor chema la un interview pentru postul de asistentă al vreunui editor faimos...


Pe lângă visele astea trebuie să mă simt foarte vinovată  din cauza faptului că m-a cam luat valu' şi  mi-am cam neglijat prietenul în  ultima vreme( ciudat este că începe să nu-mi mai pese-hm,oare e grav?).Cred că încep să mă plictisesc de el.



Mai sunt câteva oribile zile de şcoală...but i'm gonna rock this summer....cu Alice,evident...(câteodată mă întreb cât poate să mă mai suporte fata asta,...adică zău e şi ea fiinţă şi prietenia cu mine o poartă pe cele mai periculoase meandre ale existenţei umane).


Şi deci sperăm să ardem nişte kilograme(şi...nuuuu...nu sunt atât de grasă...nu sunt nici foarte suplă dar nici nu mă rostogolesc ca o mingiuţă....)


Şi-apoi o să ne continuăm veşnicele noastre plimbări de Marţi...


plajăăăăă........visez la un bronz perfect...şi un păr şaten,o siluetă perfectă şi un ten mortal(şi toate astea numai ale mele....ah...iar Alexander nu e în planurile mele!Sîc,sîc!)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!