miercuri, 2 iunie 2010

Stand-by,...ca amantă

 (lectură suplimentară)

Da.

sunt în stand by:

trag concluzii,

înjur ,mă gândesc, oftez, mă plâng,

mă consult cu diverse persoane importante şi`ncerc să`mi vad viitorul lângă un cocalar cu bani.nu reuşesc...

o iau de la capăt şi nu văd principiul existenţei după care pot să trăiască fiinţele astea.

Şi anume.Prima întrebare care mi-a venit în minte este ''De ce?'': De ce să fii fericită,tu,ca femeie pentru că eşti undeva acolo în peisaj,de umplutură?De ce să fii fericită doar pentru simplul fapt că eşti folosită?

De fapt,dacă stau să mă gândesc chiar le înţeleg.Da,le înţeleg frustrările şi complexele.Înţeleg până şi faptul că sunt dependente de atenţie(atenţie care se aciuiază în fiinţa unui bărbat de vârsta nu tocmai apropiată) şi că pentru satisfacţii d'astea  se lasă catalogate drept amante si coborâte frumuşel pe o treapta inferioară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!