vineri, 11 iunie 2010

Încântător...

Încerc să dezbat tema asta de prea multă vreme pentru ca acum,la momentul acesta să mai aibă vreo importanţă.Psihic am obosit şi a început să nu-mi mai pese.

Totuşi de dragul cititorilor o să încerc să explic ce anume îmi fute creierii legat de subiectul acesta.

Da` nu-i aşa ca trăim într-o lume minunată pliiină ochi de oameni minunaţi...?

totuşi aţi observat că toate numele sonore sau toată crema societăţii are id gen :shukaru sau jmen.sau d-astea?!

Da` de ce să ne intereseze pe noi că esti tu jmen sau shukar sau bun sau orice ai fii băăi cocalare?!de ce?!


Okay,acum că mi-am urlat nădufu' ar fi cazul să menţionez că sunt într-o pasă proastă azi şi că de-asta ma iau de săracii oameni.Că sunt invidioasă şi că de fapt ei sunt nişte perfecţi iar eu le caut defecte să le etalez societăţii.Aşa e...Sunt tare invidiosă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!