sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Cafeneaua de psihologie

Azi am fost la un seminar de psihologie care s-a numit Puterea cuvintelor-Optimizarea comunicării.A fost foarte interesant,am ascultat păreri şi am încercat să răspundem la tot felul de întrebări,am ascultat sfaturile psihologilor şi am fost implicaţi în diverse feluri de jocuri interactive.



Am descoperit că puterea cuvântului este foarte importantă şi că fiecare persoană în parte are nevoie de un mediu în care trebuie să fie sprijinit,un mediu în care să îi fie adresate cuvinte frumoase şi în care să fie susţinut.


Deasemenea am descoperit că există trei feluri de comunicare: verbală,nonverbală şi paraverbală.

Iar pentru o comunicare non-violentă este nevoie de patru etape:

1.Observaţia

2.Exprimarea emoţiei

3.Exprimarea nevoii

4.Exprimarea cererii 


Efectele negative ale comunicării violente în relaţia copil-părinte pot fi:

  • rezultate rare sau proaste
  • demoralizarea copilului
  • scăderea stimei de sine/frustrare din partea copilului
  • daune în comunicarea pe termen lung.



Mai multe nu vă spun.Poate mergeţi şi voi,măcar de curiozitate.Merită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!