duminică, 10 iulie 2011

Târg de cărţi

Acest post este dedicat exclusiv persoanelor din Constanţa sau care se gândesc la o vacanţă în Constanţa în perioada 1 iulie - 7 august!

În această perioadă se desfăşoară un târg de cărţi cu discount organizat de KILIPIRIM. Am fost acum 2 zile şi este absolut genial. Au o grămadp de cărţi şi marea majoritate sunt la reducere. Au cărţi de toate tipurile sf, poliţiste, dragoste, etc. Deasemenea au cărticele foarte atractive pentru copilaşi de care sincer şi eu m-am agăţat (numa' de curioazitate)

Pe lângă cărţi au un stand cu muzică, muzică bună şi am văzut şi filme parcă, dar şi un stănduleţ cu suveniruri.

Eu, cel puţin am pus ochii pe câteva şi ţin neaparat să le am în bibliotecă în cel mai scurt timp.

Târgul se ţine într-un cort pe faleza cazinoului din Constanţa.

Programul de vizitare este : 10:00-24:00 şi intrarea ESTE LIBERĂ.


Aşa că aştept să mergeţi şi voi să-mi spuneţi părerea voastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!