marți, 15 noiembrie 2011

Am decis pe cine susţin în #blogjuan

După nenumărate zile de gândire profuuundă, de analizat şi răsanalizat (ştiu că ăsta nu e un cuvânt, dar dacă îl folosesc eu - este! ) am ajuns la o concluzie, un rezultat aproape palpabil - prin natura a însăşi persoanei pe care am ales-o.

Înainte de a numi respectiva persoană voi spune doar că l-am ales pentru că se apropie într-un fel (vag, dar fulgerător) de idealul meu de bărbat. Aşa cum am mai spus aici acum un an şi ceva, pentru mine nu e important să fie PERFECT întru totul. Bun, dar rămânând la ale noastre menţionez că am căutat un bărbat (nu neapărat ca vârstă), nu un puşti; un matur care mă poate menţine pe mine linia de plutire...un "perfect" alcătuit dintr-un amalgam de perversitate, sinceritate, open-minded, orgoliu (dar nu în exces) şi alte toate câte le-am amintit de prin blogul meu citire.


Aşadar, alesul meu pentru acest concurs este Augustin Radu. Nu pentru că a aburit virginele să se culce cu el, nu pentru ăia 100 de litri de lapte din cadă ci doar pentru faptul că mi s-a părut "special" dincolo de aroganţa lui molipsitoare şi poveştile lui din Yellowish.

Închei deci prin a ura succes tuturor celorlalţi participanţi şi "Fie ca cel mai BĂRBAT să câştige!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!