duminică, 6 noiembrie 2011

Codul lui Da Vinci


Tocmai am terminat de citit "Codul lui Da Vinci" de Dan Brown, am citit-o în aproximativ 3 zile şi aş fi citit-o mai repede dacă nu aş fi fost nevoită să dorm. Trebuie să spun că mi-a plăcut foarte foarte mult.

Găsiţi aici o recenzie a filmului.


Şi aici o recenzie a cărţii.



Eu nu doresc să vă stric plăcerea de a citi cartea iar interpretarea diferă de la o persoană la alta. Diferă în funcţie de credinţă şi de deschiderea cu care tratezi subiectul.

Este cineva dintre voi care a citit-o? Mi-ar plăcea să ştiu şi părerea voastră.

Un comentariu:

  1. Am citit cartea in limba maghiara si sa fiu sincera nu am mai fost curioasa sa vad filmul. Mi-a placut atat de mult cartea incat n-am vrut sa stric acea imagine creata de mine.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!