marți, 10 ianuarie 2012

ING Romania = servicii şi funcţionari care lasă de dorit


Am să încep cu propria concluzie şi anume aceea că sunt foarte dezamagită de serviciile celor de la ING România şi de funcţionarele lor incompetente. Deci, nu vă recomand serviciile lor!

Totul a început în momentul în care mi s-au virat nişte bani în contul de economii pentru copii deschis în urma faptului că nu eram majoră şi deci, era singurul pe care îl puteam deschide. Problema a fost că, în momentul în care am dorit să ridic aceşti bani de la bancomat acesta din urmă îmi respingea cardul. Aşa că am întrebat o domnişoară de la respectivul birou care mi-a spus că datorită faptului că am împlinit 18 ani contul mi-a fost dezactivat(atenţie, nu blocat. Doar dezactivat.) asta fără să fi primit în prealabil nicio notificare scrisă sau verbală din partea băncii.

Pentru că nu aveam buletinul la mine, mi-a sugerat să îmi iau buletinul şi să merg la Casieria băncii care se află în zona Delfinariu. Însă nu mi-a specificat că ar trebui făcute anumite modificări referitoare la cont din partea filialei ICIL de unde am solicitat contul.

Ajunsă la sucursala care deţinea casieria mi s-a explicat faptul că trebuia să mă întorc la filiala cu pricina pentru a schimba semnătura (înainte era a mamei) cu a mea şi abia apoi să revin pentru a ridica suma ce se afla în cont.

Am făcut cale'ntoarsă către aceeaşi domnişoară blondă şi înfiţoşată care mi-a cerut buletinul şi a dat 3 clickuri semn că a modificat ce era de modificat şi m-a trimis DIN NOU la casierie. (Dar niciun cuvânt despre semnătură.)


Acelaşi bla bla, am ajuns la ghişeu, mi-am aşteptat rândul entuziasmată că în sfârşit s-a rezolvat când doamna din faţa mea a remarcat că încă nu există semnătura în contul care trebuie şi m-a trimis la o alta care într-un final a rezolvat chestiunea. Buuuun,....iar mă pun la coadă, iar aştept, iar se uită doamna lung la monitor şi.mi spune că îmi este blocat contul (nu dezactivat, aşa cum a spus domnişoara incompetentă, blondă şi'nfiţoşată) iar se sună la Bucureşti, iar se trimit mailuri, iar sun la ei şi nimic.

M-au pus să aştept 50 de minute timp în care programul cu clienţii s-a terminat şi mi s-a spus că răspunsul celor de la Bucureşti nu a sosit iar eu va trebui să revin mâine pentru a scoate respectivii bani din cont.

Trebuie însă să specific, doamnele de la sucursala cu casierie au fost foarte drăguţe, însă la ce bun? Răul era deja făcut.



Aşa deci,...Ura! pentru incompetentele de la ING care nu ştiu să dea o informaţie corectă şi completă. şi Ura! pentru cei care le-au angajat.





Precizez că am scris acest articol din dorinţa de a nu se mai întâmpla aşa ceva vreodată. Nici mie şi nici altora.

Un comentariu:

  1. Cred ca exagerezi.
    1. Te-ai intalnit cu 2-3 functionare, nu cu tot ING-ul.
    2. Serviciile nu pot fi confundate cu oamenii care lucreaza acolo.
    Si eu tot la ING-ul ala de la ICIL sunt de 2 ani (ce coincidenta) si n-am avut nicidoata nici macar o problema cu tipele de acolo. De fiecare data cand nu am stiut ceva sau am avut vreo problema cu contul sau a fost ceva de rezolvat, au fost super eficiente, mi-au raspuns la toate intrebarile si m-au ajutat super mult.
    Uneori trebuie sa stii sa si intrebi, ele se intalnesc cu sute de oameni zilnic, uneori le e greu sa treaca de la unul la altul asa, fara nicio problema (sunt oameni, nu masini).
    Cat despre serviciile ING, sunt printre cele mai bune. Noi la munca avem toti ING, dobanzile si conditiile pt credite si altele sunt super ok, spre deosebite de alte banci.
    Deci un astfel de articol scris la nervi induce lumea in eroare si nici nu are un fundament real.

    Stefania

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!