luni, 27 februarie 2012

Notă personală


- să nu uit să duc cărţile la bibliotecă
- să nu mă mai gândesc la ACEA chestie
- să îmi amintesc să te cert când te văd
- să îmi fac tema la informatică
- să încetez să mă mai intereseze toate idioţeniile
- să citesc toate cărţile împrumutate
- să am încredere în el
- să învăţ să zâmbesc în fiecare zi
- să fac o persoană să zâmbească zilnic
- să mănânc DOAR lucruri sănătoase
- să mă uit la toate meciurile de fotbal care mă interesează
- să învăţ să scriu cronici pentru meciurile de care vorbeam
- să învăţ să joc şah
- să iubesc într-un alt fel
- să fac plimbări mai dese în natură
- să învăţ să gătesc mâncare italiană
- să fiu la fel de drăguţă cu toată lumea, necondiţionat (numa' când trebuie)
- să fac recenzii la cărţile pe care le-am citit
- să merg la sala de lectură să citesc ACEA carte
- să îmi fac viciul prin toate librăriile pe care le ştiu (inclusiv în Ceainăria cu cărţi)

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!