marți, 1 ianuarie 2013

Tu ce planuri ai pentru 2013?

Fiecare își face un plan și-și fixează anumite target-uri când trece într-un nou an. Și eu, ca tot omul, mi-am făcut o listuță de evenimente și lucruri pe care trebuie sau de care ar trebui să țin cont în 2013.

 1. TREBUIE să particip la cel puțin un eveniment organizat de RevistaBiz. I really, really need it.

 2. Îmi voi face foarte multe cunoștințe la evenimentul „Oameni de valoare”, organizat cu sprijinul Spitalului Privat Isis, la care am primit o invitație și la care abia aștept să merg.


 3. I need to clean up my priorities and add new ones.



 4. Este NECESAR absolut să iau parte la cât mai multe proiecte și campanii în social media.

 5. Sper să reușesc să-mi scriu cartea #cudetoate.

 6. Sper să ajung să cunosc de 2013 ori mai mulți oameni interesanți și inteligenți decât am făcut-o anul trecut.

 7. I MUST to check măcar unul dintre evenimentele acestea!



JANUARY
PRODUCTION CONFERENCE 
1st edition, 23rd of January 2013
Bucharest, Crowne Plaza Hotel
FEBRUARY
TAXEU FORUM
7th edition, 7th - 8th of February 2013
Bucharest, Crownw Plaza Hotel
DIGITAL MARKETING FORUM
7th edition, 26th - 27th of February 2013
Bucharest
MARCH
E-TRAVEL CONFERENCE
1st edition, 7th of March 2013
Bucharest
PR FORUM
7th edition, 27th - 28th of March 2013
Bucharest
APRIL
MARKETING B2B
3rd edition, 10th - 11th of April 2013
Bucharest
HOTEL TOURISM & LEISURE INVESTMENT FORUM
6th edition, 17th-18th of April 2013
Bucharest



 Acum ați văzut wishlist-ul meu pentru 2013.


 Al vostru cum aratră?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!