duminică, 22 septembrie 2013

WebStock 2013


Pe 27 septembrie 2013, la JW Marriott Grand Hotel Bucharest va avea loc cea de-a șasea ediție Webstock Awards, competiția care oferă recunoaștere celor mai inedite și mai creative proiecte din  mediul online, lansate în ultimul an în România.

Proiectele și campaniile pot fi înscrise în competiție gratuit în perioada 1 august - 31 august, într-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni în marketing, comunicare, digital, social media și mobile.

Cele 12 categorii în care vă puteți înscrie proiectele și campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.

 

În competiție pot participa doar proiectele care nu au participat în cadrul edițiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie. Jurizarea include o etapă de preselecție, ce se va desfășura între 2-9 septembrie și notarea finală, ce va avea loc în perioada 10-20 septembrie.

 

Pentru mai multe detalii despre înscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 accesați linkul: http://webstock.ro/premii/

 

STRUCTURA WEBSTOCK 2013

Cea de-a șasea ediție Webstock va reuni comunitatea online locală și își propune să aducă în prim plan persoane care au avut inițiativa de a schimba lucrurile din jurul lor, persoane implicate, dar și care consideră Internetul un loc de dezvoltare.

În prima parte a zilei, Webstock include două sesiuni de conferințe, unde oameni care au dezvoltat proiecte inedite, au avut idei inovative și realizări semnificative, le vor prezenta participanților experiențe personale de succes.

După-amiază, se vor desfășura în paralel trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication și Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, cele mai noi tendințe în domeniu și tactici eficiente în promovarea prin intermediul mai multor platforme de comunicare.

După gala de premiere Webstock Awards, participanții sunt invitați la petrecerea organizată de Staropramen cu ocazia evenimentului.

Webstock este organizat de Evensys în colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului. Actuala ediție se bucură de susținerea companiilor LG, Staropramen, Bitdefender și HP. Comunicarea online și site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine Digital Communication.

Pentru a fi la curent cu știrile despre Webstock, urmariți atât site-ul www.webstock.ro, cât și contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!