vineri, 25 martie 2016

Prima mea experienta de social media manager

Am fost pentru o zi social media manager al PR Forum, un eveniment organizat de Evensys. A avut loc la Mariott intr-o zi in care ploua de mama focului, de-am ajuns uda pana la piele la 8 dimineata la hotel...

Insa a fost o zi incredibil de interesanta, am cunoscut oameni mai mult decat faini, am trait o experienta fantastica. Am avut emotii o zi intreaga si asa cum le-am spus si fetelor din staff... a fost prima data cand am exercitat jobul de social media manager. Mai mult, nu doar ca era prima experienta de acest gen, dar a fost si in cadrul celui mai mare eveniment destinat oamenilor din PR.

Ceea ce mi-a placut si mai mult a fost ca in final totul a fost amuzant, relaxing si chiar funny. 



Iar pana la sfarsitul zilei reuseam sa fac si live posting pe Facebook de pe pagina PR Forum, dar si live twitting de pe contul personal de Twitter. 


Am cunoscut face to face mai multi bloggeri si oameni din companii precum Siviero Maria, Avon, KlarMedia, GMP PR. 

A fost ziua Oanei Bulexa - La multi aaaaani, Oana!!!!

Am primit si laude din partea Monicai Jitariuc despre care as fi putut sa jur ca nu stie ca exist!


Per total a fost o zi absolut miraculos de fantastica !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!