miercuri, 30 martie 2016

Minte-mă frumos... în centrul vechi

     Daaaa!!! Am fost în această seară la proiecția specială „Minte-mă frumos în centrul vechi care va rula în cinematografe din 1 Aprilie.
 Filmul este, cumva, partea a doua însă nu și continuarea filmului cu aproximativ aceeași denumire („Minte-mă frumos”)

     Actorii sunt cu totul și cu totul noi, ba chiar scenaristul, Adrian Lustig, ne-a mărturisit că prima data a fost creat scenariul, apoi după scenariu a făcut castingul și i-a ales pe actorii care s-au potrivit cel mai bine cu personajele. „Inițial erau 30 de personaje în scenariu, dar am mai creat alte personaje în scene adiționale pentru că am descoperit mult mai mulți actori talentați și mi-ar fi părut rău să îi las pe dinafară  ”, spune Adrian Lustig.




Și adevărul acesta este, actorii s-au potrivit perfect în rol, scenariul a fost cursiv și, surprinzător, a avut un final. Cine mă cunoaște știe că dau 1000 de șanse filmelor românești pentru că tot sper un film care să nu se muleze după o trăsătură clasică... chiar mă săturasem de filmele care te lasă în pom, care au un final fad sau se termină prea brusc. Eu văd un tipar în toate, însă acesta a reușit să fie ALTFEL, să fie excepția aceea care confirmă regula. Personajele sunt dinamice, iar regizorul a reușit să facă un mix bun între vedete și tineri la începutul carierei.

 Îl veți remarca pe Codin Maticiuc pus într-o postură cumva apropiată imaginii pe care și-a creat-o, aceea de băiat rău/personaj negativ. Inedite sunt și aparițiile lui Virgil Ianțu și Viorel Lis în film.    


Altfel, ca informații generale, filmul este o comedie romantică ce arată o poveste a unui tânăr actor, pasionat de „păcănele” care ajunge la gesturi extreme pentru a înapoia datoria pe care o are la cămătari. Acțiunea este presărată cu multe momente ce pot fi încadrate în categoria „de-a râsu` plânsu` ” și oferă spectatorilor un final de asemenea intuit și așteptat.
După cum spune titlul, scenariul se desfășoară în centrul vechi al Bucureștiului. Filmările au durat 15 zile în toamna anului trecut.

Filmul este distribuit în România de Movie Production Entertainment.

Trailerul oficial AICI




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!