marți, 5 aprilie 2016

Voi ce faceți săptămâna viitoare?

Astăzi m-am întors din Constanța, acolo unde am stat peste weekend și unde am filmat videoblogul la care ne-a provocat Alex Negrea în timpul cursului de #facebookpesteasteptari de la #ScoalaFlanco
Vlogul l-am filmat cu Irina, prietena mea cea mai editor video :))) cu care ne-am cocoțat în turnul moscheei Carol din Constanța, am filmat pe străzile orașului până s-au uitat oamenii dubios la noi, inclusiv în RATC am filmat :))) și cu care mi-am propus să facem o serie de vloguri făcând chestii funny și nebunești. Mainly în București, câteva și prin Constanța. Am creat un hashtag pentru nebunia noastră #weekendtripconstanta 

Dacă vreți să vă distrați sau vă e dor de mare, video-ul este AICI.

Și după ce am filmat și montat nebunia de mai sus, astăzi am fost să îmi ridic premiul de la Carrefour România - un Apple Watch pe care l-am câștigat în urma concursului de Digital Master Challenge la categoria de Community Manager. Așa că dacă cei de la Carrefour zic că-s best Community Manager nu am ce să fac decât să-i cred.



În următoarea perioadă voi avea foarte multe evenimente la care particip. La unele încă se mai fac înscrieri așa că nu pot decât să vă invit și pe voi.

6 aprilie - Innovation Forum

Evenimentul este organizat de Revista Biz, iar eu voi face live blogging de acolo

7 aprilie - Emisiune prin Periscope cu Tienda și Catinca Roman

Este o emisiune care este transmisă o dată la două săptămâni unde se discută subiecte pe teme de beauty și nailart.

8 aprilie - #ScoalaFlanco, #fotografiepesteasteptari cu Dragoș Asaftei

Abia aștept acest workshop și sunt ferm convinsă că voi rămâne cu un bagaj de cunoștințe de 200%

Tot pe 8 aprilie se organizează o serie de workshopuri despre blogging în cadrul evenimentului ACESTA . Cred că încă se pot face înscrieri.

Pe 9 și 10 aprilie sunt la cursuri de nailart predate în cadrul competiției NailPro. Voi face, sper, un episod de videoblog de acolo, în special de la târgul de produse cosmetice/pentru nailart.

14 aprilie vine cu o invitație awesome aceea de a fi Social media manager la MobiFest. După cum spuneam, am mai fost timp de o zi la PR Forum și mi-a plăcut enorm, așa că le mulțumesc celor de la Evensys că îmi oferă această șansă din nou.

Voi ce faceți săptămâna aceasta? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!