joi, 5 mai 2016

Bucharest Coffee Festival - live blogging

După cum știți astăzi merg la Bucharest Coffee Festival, nu pentru că m-aș pricepe să o prepar, însă cu siguranță mă pricep să o beau!

Deși festivalul a început de la ora 10, în jurul orei 12 când am ajuns eu nu era prea multă lume... ba chiar unele dintre standuri nici nu erau amenajate.

După câteva zeci de minute în care se scena amenajată în partea din spate a sălii nu se întâmplă nimic, oamenii încep să se agite, să apară tot mai mulți. Așa am aflat  ca pe tot parcursul zilei de azi se vor desfășura două competiții,  aproape simultan: Barista Championship și Brewing Championship.




Prezentatoarea/organizator anunță concurentul  pentru Barista, în timp acesta ce începe să explice în engleză care sunt pașii pe care îi urmează și de ce, în timp ce este notat la fiecare pas de către juriu. Concurentul are de prezentat preparate făcute la espressor, dintre care cea mai interesanta și creativă parte mi se pare categoria "preparat-semnătură"

În același timp începe și concursul de brewing unde juriul degustă preparatele concurenților fără să aibă vreun contact de orice fel cu ei. Practic, participantul își prepară cafeaua în limita a 7 minute, iar juriul degustă, deliberează și notează în spatele unui paravan. 

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!