miercuri, 11 mai 2016

Management 360 (live blogging)

Am ajuns, ne-am băut cafeaua, am râs... acum ne apucăm de treabă.


Primul panel este despre rețete, despre cum ajungi top manager, care sunt ingredientele necesare în drumul spre succes în management. 

Violeta Luca, Microsoft România, povestește despre începuturile ei în leadership, de la Whirpool, la Flanco și eMAG: „Alege oamenii care sunt complementari cu tine, nu aceia cu care te asemeni, ci aceia cu care te completezi”
Cultura performanței este un subiect de interes în ultima vreme, mai ales în domeniul ecommerce.
„Atunci când îți alegi indicatori (KPI) este important să ți-i alegi pe aceia care fac sens pentru companie, pentru cultura organizației și pentru clienți.”
„Atunci când vine vorba de performanță, totul începe de la tine. Și mai este legat de modul de gândire: fix sau orientat spre dezvoltare. Fix - dorința de a <da> bine, dezvoltare - dorința de a învăța.”
„Dacă eșuezi trebuie să o faci foarte rapid, dacă înveți... fă-o și mai rapid.”


„Unul dintre lucrurile importante pe care trebuie să le faci cu echipa este un reality check : De ce existăm? Cum ne comportăm? Cum reușim? Ce este cel mai important acum? Cine face, ce și până când? ”

Cu Dragoș Sîrbu, Flanco, vorbim despre miturile legate de CEO și despre cum ajungi CEO.



„Deciziile în cazul CEO-ului sunt și plăcute, și neplăcute. Nu ai cum să spui pas, nu ai timp liber... Eu ca CEO nu am timp liber, în vacanță sunt tot conectat la mail și la ce fac cei 1400 de angajați,” 
„În ceea ce mă privește, am să cedez oricând locul celui care poate să îmi spună în întregime ce este Flanco și ce face Flanco diferit.”
Nineta Ceaușu, Telekom, oferă o listă To Do pentru manageri: „ Change management, Strategic thinking, Business Simulation. To feel : managing ambiguity, managing millennials. Chiar și atunci când știi toate răspunsurile, când știi și cum se face... chiar acum în timp ce vorbim... întrebările se schimbă. Punem foarte mult preț pe generația Y, veniți din zona universitară, pentru că de acolo suntem siguri că vin viitorii manageri. ”

Despre leadership în domeniul bancar, cu Andrei Dudoiu, Banca Transilvania
„Un leader trebuie să fie un servant. Să fie gata să își ajute colegii. Ca valori, sinceritatea este importantă, iar recunoașterea și asumarea greșelilor sunt la fel de importante. Cred în leadershipul participativ, pe termen lung câștigul este semnificativ. ”



„Rule number 6: Don`t take yourself so God Damn serious. Regulile de la 1 la 5 nu există.”

Cu Viorel Panaite, Human Invest, facem un mic exercițiu cu un coleg de la masă, căruia să îi împărtășim idei despre o persoană cheie din viața noastră. 

Cum ieși din cercul vicios al jocurilor de putere


„Competența de aliniere: competența de a pune valorile și scopul în mijlocul a ceea ce fac, dacă decid să mă dezvolt ca manager. ”

După o scurtă pauză, în care ne-am destins, în care ne-am îndulcit...am cunoscut oameni faini... începem al doilea panel. 
Vorbim despre corporate well - being, ce vor astăzi angajații, cum lucrezi cu generația Y și cum faci carieră fără să dezechilibrezi balanța work-life. 

Despre importanța de a ne simți bine la locul de muncă, cu Mihai Popa Radu, Seeds for Succes
„În Europa procentul de neimplicare la locul de muncă este de 26%, pe când rata de engagement este de 11%. În timpul în care suntem treji, mintea noastră e absentă timp de 47%.” 
„Până la a face ceva, oamenii au în spate o emoție. ”

Marius Tudosiei, Băcănia Veche, spune : „În companiile care se desfășoară într-o clădire pe mai multe etaje... angajații au tendința să se stratifice, din punctul de vedere al comfortului la muncă.”



„Trebuie să găsim un echilibru între cât dăm, cum dăm angajaților libertate, cât și cum le oferim comfortul astfel încât să fie motivați și să fie eficienți în continuare. ”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!