miercuri, 2 mai 2018

De cate ori ești plecata îmi vine să îți scriu... Și scriu ori de câte ori ești lângă mine. Tu nu mă vezi, dar eu deja compun rândurile următoarei postări. Leg cuvintele în fraze interminabile în capul meu și mă mai trezesc din când în când la realitate când mă săruți sau mă iei in brațe.
Acum ai ieșit să iei țigări și cafeaua care ne place. Sunt liniștită pentru că sunt departe de tot ce mă stresează in fiecare zi. Suntem departe de toți și toate, Cosmosule, iar asta mă relaxează mai mult decât orice fum sau orice cada cu spuma. Știu că aici, in partea asta de lume sunt doar cu tine și nu trebuie sa dam nimănui nicio explicație.

Deși e cald afară, in camera noastră e răcoare. Miroase a pământ și a portocali. Ador mirosul asta,... Cu el imi construiesc fantezii de nenumărate ori. De pe fereastra camerei văd străzile rustice și clădirile roșiatice. Sicilia este tot aceeasi, dar eu sunt diferita.

Este ultima țigară din pachet și o aprind in timp ce îmi doresc să te întorci cat mai repede. M-am dezobișnuit sa stau fara tine...
Mentolul imi invadează plămânii și mintea, îmi oferă impulsul si starea țigărilor pe care le faci tu... Îl simt similar cu efectul oferit de tutunul tau special și de un pahar de martini.
Mă uit din nou pe fereastră și mă găsesc gândindu-ma iar la fanteziile mele in Sicilia.
Vântul adie ușor, iar mie îmi miroase a argilă și măsline. Mi se încordează toți mușchii când închid ochii... Nu mă gândesc decât la noaptea trecută.
Mai trag un fum, am aceeași senzație de amorțeală și amețeala. Îmi sună în minte vocea ta când îmi spui că vrei sa iti fiu soție.
Pe fundal nu se Mai aude melodia noastră, ci zgomotul citadelei ... Din când în când mai aud cuvinte într-o italiana pe care o Înțeleg cu greu.

E abia 9 dimineata, dar sunt la fel de energizata ca și când aș fi dormit până târziu. Cu toate că noaptea trecută a fost la fel de încărcată ca și luna plina care de vedea exact in dreptul ferestrei noastre.

Aud zgomot în dreptul ușii. Ai venit! Dar m-ai extras din gândurile mele.

Miroase a cafea proaspăt măcinată...hm... Salvez textul ăsta într-un draft si conținui Mai târziu.

Bună dimineața, Cosmosule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!