duminică, 13 mai 2018

Sunt într-o cadă plină cu spumă și tocmai mi-am aprins o tigara. Știi cât de mult îmi place să simt mentolul invadandu-mi plămânii. Inspir și mă gândesc cum sa incep.
Îmi amintește de seara in care veneam obosita de la filmări și mi-ai pregătit tu cada. Nu credeam că poate fi ceva mai perfect. Apa fierbinte, incredibil de multa spuma. Lumânarea ta care mă face să realizez cat sunt de norocoasa. Pusesei un pahar de vin și un cui lângă... Nu am văzut pe nimeni sa ruleze atât de fin și să poată scrie Te iubesc pe el.
 Iar când am intrat melodiile mele preferate, muzica noastra a început. A fost mai mult decât un vis. A fost mai real decât orice mi-aș putea imagina.
Scriu, șterg și iar scriu. Nu pot sa îți spun cam cum am simțit momentul acela. Vezi? Nici eu nu pot sa exprim intru totul ceea ce simt. În mare parte pentru că nu am mai simțit așa ceva. Atât de intens și atât de perfect.
Nu ai idee cat de bine mi-a făcut și cat de iubita mi-a arătat că sunt.

Deschid ochii și ledul telefonului meu pâlpâie verde sa mă anunțe că mi-ai scris. Este ales special, da... Te las pe tine sa ghicești de ce.

Până și dus ne hotărâm să facem în același timp deși în momentul asta ne despart 250 de km aproximativ.

Îmi place să simt fiecare fum, așa că inspir din nou și închid iar ochii. Acum mă gândesc la tine. Și la cat ești de puternică. Și la felul în care reușești să le faci pe toate singura, Cosmosul meu.

Am o noua melodie care mă obsedează, da. Asta pentru că ai ras de mine când ai aflat. Mă gândesc la cat de diferite suntem și totuși avem un milion de lucruri in comun. Tot am cate ceva de învățat de la tine in fiecare zi.

M-ai învățat să încui ușa de două ori și să nu-mi închid sufletul indiferent cat de greu este totul în jur.

Mi-ai arătat cum este sa fiu iubita, dar și cum ar trebui sa răspund la asta.

M-ai făcut să îmi dau seama de modul în care ar trebui sa tratez oamenii, dar să nu îi las sa mă domine.

Am văzut cum te comporți și cat.de dura ești. Dar totuși... Reușești să fii calma și drăguță ... Cu toți.

M-ai învățat să mă joc cu pisica, tu o faci zilnic. Deși am mai făcut și eu asta înainte, acum simt că totul a început cu tine. Și nu aș putea să mă văd făcând asta singura.

Eu nu îmi fac păreri la prima vedere, dar primele imagini le păstrez și construiesc în jurul lor. Tu citești oameni că nimeni altcineva... Citești caractere cum citesc eu cărți. Atât de ușor și atât de clar.

Tu ești suma tuturor oamenilor care au trecut prin viața ta... Eu am înțeles asta prea târziu sau poate am învățat cate ceva fără să realizez. Dar ceea ce știu este că tu m-ai ajutat sa descopăr.

Da, am tot gandit-o și am tot intors-o de câteva zile așa cat sa pot sa le așez pe toate in forma asta.

Știu că tu analizezi tot și despici detaliile într-un milion de rânduri. Eu te-as ruga doar sa le iei așa cum le vezi aici.

Ești singura persoana cu care pot vorbi cu adevărat. Fata de care nu pot avea secrete și nici nu vreau. În ochii căreia sunt cea mai sinceră. Și în privirea ta văd sustinere, dragoste și protecție.

Ești jumătatea mea cea buna, Cosmosule. Ești tot ce nu pot fi eu vreodată. Ești luptătoare și caldă. Ești puternica, dar obosita.

As vrea sa mă lași să mă cuibăresc lângă tine și să îți încălzesc inima. Să îți dau putere și să te susțin la fel cum faci tu cu mine.

Și mi-ar mai placea sa te vad terminând cartea aceea.
 Mi-ar placea sa fiu dedicatia primei pagini și criticul tau dintâi.
 Mi-ar placea sa fiu puternica atunci când ai nevoie și să mă aperi când cedez.
Mi-ar placea sa știu cum să umblu cu tine pentru că acum te simt un bibelou de cristal și mor de frica sa nu te rănesc.
Mi-ar placea sa fie frumoasa Olanda și să port inelul acela pe deget in fiecare moment din restul vieții mele.

Îți las finalul deschis ... As vrea sa îți construiești tu imaginile de aici încolo. Știi ce urmează :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!