joi, 2 decembrie 2010

Servicii RCS-RDS de minus 2 stele si jumătate

Am mai scris despre această firmă de furnizare de internet,telefonie şi cablu TV.

Dar acum,nu mai este vorba despre internetul meu ci despre ce păţanie a avut parte Raluxa cu RCS-RDS ,întâmplare care,este sub orice critică pentru o firmă cu asemenea popularitate.

Să nu mai pun la socoteală sclifositele alea de la serviciul relaţii cu clienţii care abia vorbesc,abia se mişcă şi cred că au minute întregi când uită să respire.
Bineînţeles,nici doamnele de la ghişeele de plată nu sunt mai drăguţe şi strâmbă din nas de câte ori nu au să dea rest sau trebuie să numele mai mult de 5 bancnote de 10 lei.

S-a întâmplat să nu meargă netul.Să sun de 194985254 de ori să mi se spună că se încearcă rezolvarea problemei.Într-un final sunt anunţată că o echipă va veni a doua zi să îmi verifice mie cablurile şi ce se mai poate,echipă care reuşeşte "să străbată cu greu" străzile oraşului şi ajunge abia peste 2 săptămâni de la data stabilită.

Dacă "intri în ei" şi te răsteşti şi eşti al dracu' îţi rezolvă imediat problema...dacă nu, şezi parcat şi aşteaptă.Când eşti drăguţ eşti luat de prost şi de cretin şi de dobitoc.

2 comentarii:

  1. eu am net de la romtelecom...Clicknet...si daca patesc ceva ii sun, cam in 10-15 minute reusesc sa vorbesc cu deranjamentele si in dimineata urmatoare deja ma trezesc cu ei la usa. Clicknet rulz:P

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!