vineri, 13 august 2010

Sesiuni personale de filozofare fantezistă

Se prea poate să pierd timpul aiurea pe chaturi sau forumuri unde se discută despre orice,oricând şi oricum.
Aici am cunoscut-o pe Zefira care se întâmplă să fie într-un război fantezistic cu Unul dintre cei mai încântători şi delicioşi oameni pe care îi cunosc.


Despre această minunată domniţă în armură de fantezii n-am să menţionez prea multe de dragul de a nu-i dezgoli imaginea plină de senzualitate puternic poetică cu care ,mai devreme am învăluit-o.

Ceea ce o face specială spre debordant de incredibilă este modul în care scrie,modul în care îşi arată''muşchii din cerneală''(vorba ei)

Citindu-i blogul şi filozofările mi-am permis s-o vâr pe o treaptă considerabilă a topului meu 10 de bloggeri geniali.

Şi acum considerând,pe plan personal că nu mai am idei,las postul ăsta neterminat,poate oi mai avea vreo completare când oi sta să cuget mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!