duminică, 22 august 2010

Minunile NU ţin 3 zile

Da,aşa e.Minunile NU ţin 3 zile...Rectific..NU orice minune ţine 3 zile.De fapt,ele ţin doar 2 dar în a 3-a zi îţi dai seama ce s-a'ntâmplat.

Cum eu am spus întotdeauna că bărbaţii care înşeală sunt nişte insensibili,porci,nesimţiţi,dobitoci şi fustangii,eh uite că se'ntâmplă lucruri de natură să-mi demonstreze contrariul...cel puţin în unele cazuri.


Şi ştii,din punct de vedere feminin se întâmplă exact la fel,doar că noi sperăm ca EL să se schimbe,şi ghici ce! nu se'ntâmplă aşa deloc.

De curând se presupune că am avut o idilă cu principii seriose care s-a sfărşit după cum mă aşteptam.

În fond nici EL nu era genul meu dar nici eu al LUI.

Şi spun aşa...că un bărbat nu se îndrăgosteşte de o alta doar pentru că aşa vrea,ci pentru că EA de lângă el nu e chiar genul lui.Hm...şi e tare drăguţ că ştii asta de la început şi-n afară de compania lui nu-ţi place nimic altceva la el.Şi pe tine ca femeie nu te mai afectează.

Şi-având în vedere că încep să devin misogină şi mâine-poimâine mă trezesc exclusă din Marea Lojă Feminină,închei postul ăsta prin a spune că-ncep să-i înţeleg din ce în ce mai profund.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!