marți, 10 august 2010

Ştiu Jurnalule,ştiu ce crezi!Dar nu mă prefac.Chiar nu doare,absolut deloc,despărţirea de Rayan.Şi-n plus suntem destul de maturi astfel încât să putem lua deciziile cele mai bune pentru noi.Iar de data aceasta decizia a fost comună.


Mă îngrijorează că n-am simţit nicio durere prea mare şi mă face să mă gândesc că poate în subconştientul meu mă împăcasem de ceva timp cu ideea asta,sau poate nu simţeam sentimentul atât de puternic cât credeam,sau poate pur şi simplu am avut Confidentul potrivit lângă mine.


Cert este că am o confuzie generală.Dacă îmi place acest Confident mai mult decât trebuie?Dacă şi el simte la fel?Dacă n-o să mai fie cum a fost?


Sunt sigură de un lucru.În Raphaël (nu-l cheamă aşa,dar mă face să-mi regăsesc aerul parizian pe care-l eman cand sunt sigură pe mine-nu mi s-a mai întâmplat de mult-,şi-mi şi place Carla Bruni)am încredere,doar suntem Confidenţi,nu?


Dar cine a spus ''Confidenţii nu pot fi îndrăgostiţi unul de celălalt'' s-a înşelat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!