joi, 2 septembrie 2010

My depressing moments

Toamna mă deprimă.La fel şi faptu' că'ncepe şcoala(bleach!)Da!Sunt într-o perioadă sensibilă...dar n-o resimt atât de intens ca anul trecut.Mon amour are grijă să mă înţeleagă şi să fie perfectul meu Bărbat.Aşa că mi-am permis o noapte prelungită până pe la 12:00 cu el.

O noapte de beţie cu...Tequila.Muuuuuuuultă tequila.lămaie + sare

Miros de alcool îmbibat cu parfumul meu Chic made by Céline Dion ,şi parfumul lui care nu-ştiu-cum Dumnezeu se numeşte dar mă scoate din minţi,îmi deraiază ruta obişnuită şi îmi înnebuneşte simţurile.

Se îmbina cu trupul lui masculin,perversitatea,intensitatea momentelor...

Încă îl simt impregnat în pielea mea,încă sunt ameţită şi îndrăgostită.

Se întâmplă ca după momentele de genul acesta să vrei Acel bărbat potrivit iar şi iar şi iar.

Dar mon amour acum nici măcar nu ştiu unde e şi nu vreau să mă gândesc(îmi strică momentele de retrăire)

Cu siguranţă nu-i cu mine în pat dar sigur îşi face cafeaua dacă nu şi-o fi băut-o deja.

În concluzie: nimic nu alungă depresia mai bine decât Bărbatul Perfect chiar dacă acesta se-ntâmplă să fie Confidentul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!