sâmbătă, 25 septembrie 2010

Bâţâindu-mă pe culmile blogăritului

N-am mai scris de mult aici,...deci da!vezi?acu' scriu.N-am nicio noutate picantă înafara faptului că am descoperit în mine puterea de a spera că într-o zi voi intra şi io în blogosfera şi cercurile bloggerilor(oamenilor) importanţi.Bobby Voicu , Alex Negrea ,Adrian Ciubotaru etc. -bineînţeles cât mai repede posibil

Şi cam asta e ideea pentru care mă vitejesc şi mă strofoc să fac postul ăsta să sune cât mai interesant.Bine că următoru' post o să fie cu behăieli ,croncăneli deontologice şi d-astea -fiin'că vrea diriga.


P.S.: Ah şi da,încep să scriu mai des fiin'că Alex Negrea mi-a atras atenţia că ar trebui să nu-mi mai las blogu' în paragină dacă doresc (vreodată) să-mi aducă şi beneficii.

Şi acestea fiind spuse,...mă gândesc intens la următorul post(pentru diriga) care se va numi "Lumea văzută prin ochii mei"


Later Edit:

Vreau ca evenimentele şi chestiile interesante blogosferice să se organizeze şi în Constanţa.Şi daaa! necesit degustare de îngheţată pe întuneric.Şi mai necesit de urgenţă să-i cunosc pe bloggerii mai-sus menţionaţi(şi nu numai)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!