miercuri, 29 septembrie 2010

Blogspot Hacking...sau ce dracu'?

Oficial Blogspot mă scoate din adâncu' Zen-ului meu meandric şi sinuos,întunecat şi misterios.

Şi deci clar m-am crizat.Chestia cu programatu' posturilor e de mare porc.Adică prietene,imediat după ce apăruse totu' era perfect,minunat,angelic.Mergea şi n-aveam niciun stress.Acuuu,am programat şi io 4 posturi,pentru 4 zile consecutive...Şi-am primit fix ciuciu.


Deci clar Blogspot e de porc,clar îmi exasperează nervii şi clar nu mai folosesc programarea posturilor.


Adică da' de ce?Să uite Blogspotu' de mine?Să se facă că nu mă vede?

Oricum ar fi,m-am lecuit.


P.S.:A fost şi ceva bun pe ziua de azi.Ploaie de toamnă...Rece,îngheţată.Mă gândeam la săruturi în ploaie,...saaau ploaie în săruturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!