duminică, 26 septembrie 2010

RDS Networking

Clar îi urăsc pe ăştia de la RDS.

Tot week-end-ul n-am avut net,...dar privind partea bună mi-am descoperit vitezodependenţa într-un joc Safari.
Deci am descoperit că procesorul meu dimpreună cu placa mea video suportă jocuri,ah da şi Need for speed 6 sau Underground(le-am încercat pe amândouă).

-Amân,după cum se vede,să scriu despre prostia aia pe care-o vrea diriga-

Pe lângă asta mă gândeam ieri,când am sunat la ăştia la deranjamente cum ar fi să faci sex la telefon cu un operator de la serviciul relaţii cu clienţii RDS.(sau ăia de la Vodafone)
Bineînţeles,doar ca chestie...FĂRĂ să doresc să experimentez.

Per total,n-am pierdut nimic.Mi-am stafidit creieru' încercând să mă gândesc la o chestie drăguţă şi deontologică pe care s-o scriu sub formă de poezie ca să-i fac lu' diriga pe plac(mă întreb de ce mă agit atâta-oricum nu merită)

Deci,drive safe pe şoselele din România(oricum nu avem) and go wild în Safari,NFS,GTA şi restu'.


P.S.: Mă uit la Harry Potter and The Philosopher's stone.Uhm şi-i tare dulce ăsta micu' şiiii are un accent britanic după care i'm totally topesching:lol:



Later Later Edit: Recific că mi-aţi făcut capu' calendar în special prietena mea cea-tot-timpu'-îndrăgostită. NU am jignit-o pe diriga,ci doar faptu'n sine.Şi da am zis că nu merită.Fiin'că nimeni în lumea asta nu merită să-mi strofoc creieru' să scriu la comandă sub ticăitu' enervant al ceasului despre un subiect anume şi să mai fie şi poezie. Gata!Am clarificat.Fără alte modificări!

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!