duminică, 29 mai 2011

da, ştiu. Sunt extraordinar de leneşă şi rea pentru că întotdeauna îmi găsesc o scuză să nu fiu nevoită să scriu pe blog. Dar gata, promit oficial, solemn şi ce mai vreţi voi că am să fiu mai preocupată de blogul meu mai mult decât până acu'.


Simt aşa o nevoie demonică să exult în "chestii". ca de exemplu să merg la plajă chiar dacă apa are 15 grade şi afară sunt doar 21. şi mai vreau să fac lucruri uşor sărite de limita normalului şi cosmopolitului şi de cea a rutinei şi-a plictiselii. nu ar fi o problemă compania, că aş avea cu cine, dar mi-e frică să nu am remuşcări. ( nu că aş vrea să fac cine ştie ce, dar spre exemplu mi-ar place să fie totu' la voia întâmplării )


Sau aş vrea să fac... de fapt, nu ştiu ce-aş vrea să fac. Vreau doar să fie bun, extraordinar, nemaipomenit, d'astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!