marți, 3 mai 2011

De ce să nu recunoaştem ca totu` se duce de râpă.Pentru că tu nu eşti îndeajuns de inteligent încât să`mi satisfaci nevoile de ordin psihic şi să îţi dai seama când am ceva, să poţi deduce. Iar eu nu am răbdare cu tine pentru că am într`adevăr acel ceva de care tu nu-ţi dai seama şi dacă vrei s`o luăm aşa, simt într`adevăr nevoia să mă despart de trecutul ăsta caraghios şi să o iau de la început. Din nou, şi din nou până găsesc persoana potrivită. Iar dacă tot ne referim la persoane vreau într`adevăr să ies cu altcineva. Cu cineva care nu e ca tine.

Ma dezamăgeşte inteligenţa ta cu fiecare frază pe care o spui.

Tu nu ţi-ai dat seama până acum că am nevoie de un barbat matur şi foarte inteligent? Unul pentru care comunicarea este o calitate şi nu o lacună din punct de vedere al caracterului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!