duminică, 29 mai 2011

ah, şi-acum sunt la Poveste imorală. de Rodica Ojog - Braşoveanu. Şi-i o carte despre prostituate. Prostituate de lux, frumoase toate, finuţe, sensibile, pline de bani. Ba dansatoare în cluburi de noapte - înainte să-şi dea sutienul jos toţi clienţii exultă în sudori -, ba spargătoare de mâna I. Cert e că sunt bine, toate. Sunt măritate cu baroni trecuţi de prima tinereţe de prin Italia sau Germania, au fiecare câte un amant tânăr, puşti chiar care se jenează când domnişorica cu portofelul plin de mărci şi euro se câzneşte să le achite pachetul de ţigări şi ceva băutură.

Da, mi se pare interesant. Dar mă rog. eu nu pot să insinuez nimic de genu' că mi-s femeie mărtitată şi nu dă bine. hai că despre asta altă dată. acu' merg să-mi fac treaba de femeie la casa ei, cu soţ minunat şi altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!