luni, 29 august 2011

Cartea Blogurilor: Capitolul I

Când, cum şi de ce am devenit blogger

Pentru început, trebuie să spun că sunt tare încântată să scriu în Cartea Blogurilor (ideea lui Marius). Aşa încât, înainte să mă supun tematicii primului capitol aş vrea să mă prezint, pentru cei care num ă cunosc şi-or fi curioşi.

Mă numesc Nelida Mustafa, sunt din Constanţa şi am 17 ani.

Mi-am deschis blogul în mai 2010 şi sincer, cunoscându-mă, credeam că va fi doar pentru cheful meu şi că nu va rezista mai mult de o lună. Încă nu m-am dezlipit de platforma blogspot din diverse motive, dar promit că foarte curând mă voi muta “la casă nouă”.

Pentru răspunsul la întrebarea “de ce am devenit blogger” este nevoie de o retrospectivă a ultimilor doi ani.

După o perioadă de citit diverse bloguri şi cărţi de tip jurnal, m-am gândit cam cât de genial ar fi să mp apuc şi eu de scris. Deci, să nu intru în detalii (le păstrez pentru capitolul II) m-am trezit bloggeriţă cu veleităţi de mare scriitoare, pasionată de social media şi bloggeri minunaţi.

Şi ca să termin într-o nouă optimistă, cu ocazia mutării mele în domeniu .ro sper să-mi fac şi eu popriul brand, să fiu un super influencer şi –un social media expert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!