miercuri, 3 august 2011

Leapşă cu cărţi

Simt aşa, brusc, o nevoie care-mi mănâncă circuitele. Simt nevoia să aberez. Dar groaznic de tot. Şi vreau să vorbesc despre cărţi. NU despre cărţi cum am scris acilea ci despre....despre altfel de carţi. VREAU să-mi fac propria listă de CĂRŢI CITITE şi DE CITIT. Şi vreau s-o dau mai departe lui Răzvan , Andreei , lui Graţian , lui Daniel , Lukăi D .

Aşa deci...să'ncepem:

Cărţi Citite

  1. Agatha Christie - Crima din Orient Express,
  2. Misterul celor Patru,
  3. Misterul vasului albastru,
  4. Zece Negri Mititei,
  5. Cei cinci purceluşi
  6. Mircea Eliade - Domnişoara Christina,
  7. La ţigănci
  8. Mircea Cărtărescu - De ce iubim femeile
  9. Mihail Drumeş - Invitaţie la vals
  10. Emanuelle Arsan - Emanuelle
  11. Melissa P. - Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani
  12. Lola Beccaria - Dezgolită
  13. J.K. Rowling - Harry Potter 1-7
  14. P.L. Travers - Marry Poppins În parc
  15. Deschide uşa
  16. Se întoarce
  17. Concha Calleja - Prinţesa Diana: "Mă vor ucide"
  18. Liviu Rebreanu - Ion
  19. Ioan Slavici - Mara,
  20. Moara cu noroc
  21. Iliada, Odiseea şi Eneida
  22. Teatru Caragiale
  23. Camil Petrescu - Mitică Popescu,
  24. Patul lui Procust
  25. Costache Nreguzzi - Alexandru Lăpuşneanu
  26. Mihail Sadoveanu - Hanul Ancuţei,
  27. Baltagul
  28. Stăpânul Inelelor I
  29. Testul Arborelui
  30. John Gray - Bărbaţii vin de pe Marte şi femeile de pe Venus
  31. Cum să fii o Lady
  32. Serge Brussolo - Coşmar de închiriat
  33. Rodica Ojog Braşoveanu - Cianură pentru un surâs,
  34. Bună seara, Melania! ,
  35. Grasă şi Proastă,
  36. Bărbaţii sunt nişte porci,
  37. Crimă prin mica publicitate,
  38. Cosmar,
  39. O toaletă a la Liz Taylor,
  40. Letopişeţul de argint,
  41. A înflorit liliacul,
  42. Telefonul din bikini,
  43. Răzbunarea sluţilor
  44. Mario Puzo - Omerta,
  45. Ultimul Don
  46. Angelo Mitchievici - Cinema
  47. Helen Fielding - Jurnalul lui Bridget Jones
  48. Jurnalul lui Vridget Jones 2
  49. Lauren Weisberger - Diavolul se îmbracă de la Prada
  50. Jose Donoso - Misterioasa dispariţie tinerei marchize de Loria
Atâtea sunt,... dacă am omis ceva, îmi pare rău.

De citit

Marchizul de Sade - Cele 120 de zile ale sodomei
Gustave Flaubert - Doamna Bovary
Stendhal - Roşu şi Negru
Mănăstirea din Parma
Virgina Woolf - Orlando
Herman Hesse - Jocul cu mărgelele de sticlă
Vladimir Nabokov - Lolita
Umberto Eco - Numele trandafirului
Gabriel Garcia Marquez - Dragoste pe vremea holerei
David Herbert Lawrence - Amantul Doamnei Chatterley


7 comentarii:

  1. suna bine....accept provocarea :))
    chiar ma gandeam ieri ca eu aveam o lista cu tot ce am citit..pana la un moment...de acum vreun an sau doi nu am mai actualizat-o...o sa fac un efort sa imi amintesc ce am citit intre timp si o sa o public...bineinteles, si lista de asteptare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este "Gabriel Garcia Marquez - Dragoste pe vremea holerei", ci este "Dragoste in vremea holerei".

    RăspundețiȘtergere
  3. da răzvan, ai dreptate... :)) aşa scria pe un site anume cu şi despre cărţi. cu "pe"

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt Daniel numai cand sunt la serviciu, in rest sunt DANINHOOOOO :))))))

    si ms de leapsa... eu nu prea sunt cu cartile, da am cursuri gramada :))

    RăspundețiȘtergere
  5. am raspuns...
    http://www.sanduionut.ro/leapsa-cu-carti

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah am uitat ... scuze :)

    O voi indeplini cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mindro, iti dau si eu citeva sugestii, hors concours.


    Candide, ou l'Optimisme de Voltaire

    Diavolul si bunul Dumnezeu de Jean-Paul Sartre

    Viata lui Gargantua si a lui Pantagruel de Francois Rabelais

    Cele 120 de zile ale Sodomei, sau scoala libertinajului, de marchizul de Sade (o traducere respectuoasa pe cit posibil)

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!