luni, 29 august 2011

Cartea Blogurilor: Capitolul II

Despre ce scriu pe blog

După ce v-am făcut o introducere în istoria apariţiei blogului meu, de data asta vă dau detaliile de care vorbeam în primul articol "când, cum şi de ce am devenit blogger"

Iniţial, am început prin a scrie o povestioară cu bază oarecum reală (o scriere ce conţinea 60% SF iar restul adevăruri) în care personajul principal Alyson Molcolm - adolescentă , iar mai târziu femeie - ţinea propriul jurnal în care îşi povestea toate întâmplările.

Mai apoi, am început să adaug conţinuturi de interes general şi astfel blogul meu a devenit unul generalist cu o tentă din puternica mea personalitate.

În prezent este acelaşi blog universal (o salată cu de toate) prin care promovez ce consider eu interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!