joi, 23 august 2012

A fost frumos în Braşov...da' nu prea

Da, da. Chiar a fost frumos în Braşov. Dar pentru că nu am stat chiar în oraş, ci la vreo 30 de km de el... a fost dificil cu netu' pe telefon, cu semnalu' cam şi cu apa:)). Asta a fost partea nasoală. că-n 10 zile n-am putut face decât 3 băi...cică aşa-i la munte!

În rest a fost superb. Am făcut vreo 100 de poze pentru că prostia de baterie se termina en gros.

Am văzut Biserica Neagră, Piaţa Sfatului, catedrala din Piaţa Sfatului, Biserica Sfântul Anton, Poarta Elizabetei, Turnul Alb








































Deci sunt aici, deci m-am întors mai relaxată decât niciodată. Stay tuned că pregătesc un concurs! Dar până atunci... să particip la un concurs  Blogatu.ro, zic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!