miercuri, 1 august 2012

Am primit cărţi:D

Azi am primit "Miliardari din întâmplare. Povestea Facebook-ului: sex, bani, geniu şi trădare" de Ben MezRich şi "100 de minuni ale Italiei" deoarece fac parte din campania Carte Călătoare, campanie promovată şi iniţiată de Grupul Editorial ALL.

Peste eciclopedia despre Italia m-am uitat aşa rapid şi e absolut fermecătoare!

Dar, tocmai ce m-am apucat de "Fata care s-a jucat cu focul" de Stieg Larson... aşa că, după ce o citesc, mă apuc şi de celelalte două!

Abia aştept să le citesc!

5 comentarii:

  1. Ma tenteaza sa citesc "Fata care s-a jucat cu focul". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat-o de la Biblioteca Judeţeană din Constanţa. E a doua din seria Millennium. Bineînţeles că pe prima, "Băbaţi care urăsc femeile" nu am citit-o :))) Să-mi spui dacă ţi-a plăcut.

      Ștergere
  2. Sa inteleg ca inca nu ai citit-o, pentru ca ma interesa si pe mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Forte faină campanie și faine cărți. Spor la citit, aștept să revii cu recenzia de carte, că-s curioasă cum sunt.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!