vineri, 12 iulie 2013

Jurnalul lui Alyson. continuarea...

Știi cum se întâmplă lucrurile astea? Se întâmplă că la un moment dat ai mai mult decât ai nevoie, iar după... ai prea puțin. Așa pățesc de ceva timp încoace. Nu știu cum fac, dar tot timpul reușesc să întorc Universul împotriva mea. E ciudat, pentru că îmi dă tot timpul senzația că eu câștig, dar de fapt...

”Simteam că faci sex cu vocea mea” Asta mi s-a părut amuzant, știi...? Mi s-a părut, pentru că voiam să-i spun... ”Dacă ai știi tu câți au făcut sex cu vocea mea” , dar m-am oprit... și știi de ce? Pentru că sunt prea speriată și prea sensibilă acum să pot vorbi despre trecut.

Și asta îmi amintește de domnul N. Mi-e foarte dor de el... ”Alyson, ești o proastă!”îmi spun... Ești o proastă pentru că te gândești la același tip de ani de zile! Sunt ANI, fato! Nu pot... jur că nu pot. Nu pot pentru că orice îmi amintește de el. MdM îmi amintește de el, muzica italiană, poeziile, Sicilia, pastele, TOT! Parfumul ăla... ți-l amintești? Ăla pe care l-ai considerat întotdeauna ca făcând parte din el, ca fiind aroma naturală a trupului său... Acela.

Și zilele trecute l-am văzut cu altcineva. Desigur, cred că I-a fost foarte greu să mă uite. A fost foarte radical cu orice avea legătură cu mine: le-a ars, le-a aruncat, le-a formatat din mintea și sufletul lui... Mi-e dor de el... mi-e foarte dor. Și de vocea lui...


Lecția nr. 1: ”Niciodată, dar niciodată să nu te-ncrezi în mine.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!