marți, 27 august 2013

Chiar voiai sa stii asta despre mine?


Iarta-ma, dragule… imi pare rau ca ti-o spun asa, dar simt nevoia sa ma confesez. Nu sunt romantica. Chiar nu sunt. Urasc dulcegariile, urasc lumanarile parfumate daca nu sunt pe marginea cazii MELE, plina cu spuma care miroase a iasomie, cu un pahar de sampanie, pregatite pentru MINE si ego-ul meu fantastic. Imi cer scuze (simt nevoia sa o spun din nou) ca nu te-am introdus in lumea mea de la bun inceput. Sunt genul ala care… vrea sa fie cineva, sa faca ceva si sa ajunga in pozitia in care toti s-ar tara in fata ei doar ca sa-I accepte. Dar pe langa asta, sunt o “twenty-some” sau aproape, am nevoie de multe, vreau multe, si nu prea fac compromisuri.


Glumind, desigur,… am momentele mele de nebunie. Momente in care as fi in stare sa imi iau lumea in cap si ma mut si… sa-mi intorc universul cu susul in jos... Sa ma mut si sa-mi potentez viciile, sa le cresc, sa le hranesc si apoi sa le las sa-mi scape de sub control… intr-un joc de-a soarecele si pisica.


Desigur, nimic nu e mai relaxant decat sa iti umplii plamanii cu un  fum mentolat si putin amarui in timp ce gusti din paharul de martini cu lamaie si gheata.


Obisnuiesc sa ies… sa merg la evenimente de tot felul… acolo unde sunt doar crème-de-la-crème… acolo unde toata lumea stie si barfeste pe toata lumea. Este un fel de avantaj in a locui intr-un oras precum e al meu. Asta cand e vara, iarna… devine un cuib de viespi… o oala sub presiune. Asta iarna am tocit Tomisul,… vara am fost cuminte…inexplicabil.


Nu vreau sa ajung sa ma traiasca viata pe mine,…(si da, asta e o expresie de cacat folosita de intelectuali, un joc de cuvinte care nu inseamna nimic, doar suna bine)

Bucurestiul mi se pare ca pulseaza de viata si vara, si iarna. Vreau acolo, in mijlocul lor. Sa le vad fetele alea ponosite de fite. Sa nu fiu cuprinsa de febra pitiponcelii(nici nu mai am cum, … daca nu s-a intamplat pana acum… va fi greu de-aici in colo) Vreau sa ii stiu pe toti, sa fiu in the middle of them,… sa fiu  tipa aia de la PR despre care toata lumea crede altceva. Orice,… fie ca e kind-of bisexual, fie ca s-a culcat cu  ACEL director de editura sau chiar cu editorul sef de la revista glossy X. As rezista sa le vad moacele machiate in exces doar pentru aparenta lor fericire, bunastare … si mai ales, pentru a masca intepaturile, antipatiile, urile si flirturile interesate.


Asadar, ce ai inteles despre mine? Ai inteles ca sunt fitoasa, simandicoasa, sofisticata, copilaroasa, orgolioasa, curajoasa, naiva, razbunatoare, the one and only, ambitioasa, sarcastica, dragalasa, dominatoare, serioasa, neserioasa, badass, … gossip girl? dar dragul meu, te rog, … nu ma judeca gresit! Nu m-as culca cu  un barbat insurat ever. Doar daca… acela nu esti chiar TU!

Un comentariu:

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!