luni, 16 iunie 2014

Blue Mar - Esplanada este în curs de amenajare [Vezi cum arată interiorul]

Nu mulți dintre voi ați prins vremurile în care Blue Mar Cafe, bar & Restaurant era deschis. Pentru aceia care nu își amintesc unde se află, uitați câteva indicații: este situat pe faleza ce duce înspre plaja Modern, chiar vis-a-vis de hotel Ibis.
Recunosc, nu am avut prilejul de a mă bucura de acest local. Vestea bună este că interiorul este în totală reamenajare/reabilitare și,  sper eu, ca aceasta să fie un semn că se va deschide în curând.



Până una, alta, spațiul este în stadiul de eliminat gresia, faianța și alte cele din interior. Când am ajuns eu era deja un camion plin de resturi de construcții.  Așa arată spațiul în acest stadiu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!