joi, 12 iunie 2014

Franciza Parah este cea mai profitabila in sezonul estival

Parah a luat nastere in anii ‘50, devenind un imens succes in anii ‘70. Anii ‘70 au marcat transformarea Parah intr-unul dintre brandurile de top ale modei italiene, un brand rafinat, cu produse ce pun in evidenta frumusetea feminina. Compania a pus intotdeauna accent pe inovatie, si acest lucru este principala diferenta intre Parah si celelalte branduri de profil.
Anul lansarii:1953, Italia
Numar de locatiiNu sunt magazine deschise in Romania
Locatii vizate:Orasele cu peste 50.000 locuitori
Taxa franciza10.000 Euro
Redevente5% din CA/luna
Investitie globala:50.000-70.000 Euro
Suprafata medie:100 m2
Tip contract:Franciza
Durata contract:5-10 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Zi tare, să te-auzim!